Saturday, March 19, 2011

19 March 2011 Hakim Balik



Beli Seluar Hakim...

Masa kat TMC Mesra Mall, adik aku balik dah dari hostel sekolah sains Johor. Ceh! KURUS WOO.. 2 inci seluar dia longgar.. nampak nya kena beli lah kan... kang terlondeh susah pulak..hahaha!

Hari ni hari Sabtu, esok aku sekolah. dia sekolah Isnin, Johor kan... Pegi Mesra Mall. Makan dulu, pergh! adik aku beli 2 makanan, tak padan kurus dah nak berisi balik..hehe. Dia beli keuw teow sup dgn nasi putih dgn lauk. aku makan nasi ayam je..hee.. 2 pun selamat tak air 2 au..

Lepas 2 pegi lah kita kat TMC.. nak beli seluar dia. Hakim pegi lah try, sebab mase 2 fitting room laki2 kunci, dimangga plak 2.. kena lah dia pakai fitting room perempuan.. haha! dah lah depan 2, tempat station seluar..ehem2.. paham2 lah.. sementara tunggu ada orang pakai.. dia letak seluar dia 2 pasang kt atas station 2..

Selepas 2, orang 2 pun keluar. dia masuk lah sambil ambik seluar dia masuk, lepas 2, aku terpandang lah. dia ada campak balik keluar seluar ehem2..kat station nya balik. aku ketawa je lah.
Aku tanye dia balik, "Hakim, apa jadi tadi?"
Dia pun ketawa, "2 lah.. mase ambik seluar 2..ternampak ada warne warni, lpas 2..Ya Allah, campak balik keluar..."

Ketawa je lah...hahaha! Lawak gler lah...

No comments:

Post a Comment